ОБ'ЄДНАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ РОБОТОДАВЦІВ 
медичної  та мікробіологічної промисловості України

Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 99
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Валюта

Поиск
Календарь
«  Май 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Мир развлечений
  • Лучшие сайты Рунета 
  • Кулинарные рецепты
  • Главная » 2011 » Май » 10 » Дотримання правил належної промоції фармацевтичними компаніями взято під контроль МОЗ України
    17:34
    Дотримання правил належної промоції фармацевтичними компаніями взято під контроль МОЗ України

    Проблема дотримання Правил належної промоції фармацевтичними компаніями під час просування лікарських засобів серед спеціалістів охорони здоров’я не перший рік турбує регуляторні органи системи охорони здоров’я та громадські організації. Нагадаємо, що у 2009 р. при МОЗ України було створено Громадську раду з контролю за дотриманням Правил належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров’я, перше засідання якої відбулося 2 квітня 2009 р. (див.«Щотижневик АПТЕКА» № 14 (685) від 06.04.2009 р.). Подібні засідання відбувалися і протягом 2010 р. (див.«Щотижневик АПТЕКА» № 42 (763) від 01.11.2010р.№ 46 (767) від 29.11.2010 р.).

    У  зв’язку з тим, що мали місце випадки неетичної промоції та прямого матеріального заохочення лікарів фармацевтичними компаніями під час промоції ліків, Громадська рада звернулася з відповідним листом до міністра охорони здоров’я Іллі Ємця. У цьому листі серед іншого зазначається, що найбільшу стурбованість у контексті неетичної промоції викликають дії деяких лікарів, які беруть участь у різних «рекламних акціях» та призначають пацієнту лікарські засоби, керуючись можливістю швидко заробити додаткові кошти. Такі дії порушують не лише загальноприйняті морально-етичні норми лікарської практики та норми Етичного кодексу лікаря України, а й ряд норм чинного законодавства. Таких лікарів може бути притягнуто до відповідальності за несплату податків та донараховано відповідні стягнення.

    Слід зазначити, що профільне міністерство своєчасно відреагувало на звернення Громадської ради та направило відповідні листи міністру охорони здоров’я АР Крим, начальникам головних управлінь (управлінь) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з проханням провести роботу серед медичних та фармацевтичних працівників щодо недопущення порушень норм етичної поведінки при призначенні та реалізації лікарських засобів, а також вжити дієвих заходів та повідомити МОЗ України в термін, передбачений законодавством.

    Цю подію прокоментували Костянтин Косяченко, голова Громадської ради, та Володимир Ігнатов, виконавчий директор «AIPM Ukraine».

    КОСТЯНТИН КОСЯЧЕНКО:

    — Відповіді МОЗ Украї­ни на звернення Громадської ради свідчать про те, що нині профільне міністерство налаштовано на здійс­нення рішучих кроків з метою вдосконалення механізмів просування лікарських засобів серед професіоналів охорони здоров’я. Це можна розцінювати як значні позитивні зрушення у сфері співпраці регуляторних органів та громадських організацій та посилення впливу останніх на регуляторну політику в галузі охорони здоров’я.

    Громадська рада висловлює подяку МОЗ України за активне сприяння вирішенню проблем, пов’язаних з промоцією препаратів на вітчизняному фармацевтичному ринку.

    Хотілося б нагадати, що основною метою Правил належної промоції є створення й підтримка на фармацевтичному ринку України світових стандартів, спрямованих на дотримання етичних норм компаніями — виробниками лікарських засобів й іншими операторами ринку при просуванні своєї продукції. Робота над їх розробкою тривала протягом декількох років. Проблема етичної промоції лікарських засобів багатогранна. Вона стосується питань, пов’язаних з рецептурним відпуском ліків, їх рекламою, діяльністю медичних працівників тощо.

    Фахівці повинні розуміти, що дотримання правил етики під час здійснення професійної діяльност­і є обов’язковим. Це стосується спеціалісті­в галузі охорони здоров’я і, зокрема, фармацевтичного сектору.

    ВОЛОДИМИР ІГНАТОВ:

    — Я вважаю, що ситуа­ція, яка складається на українському фармацевтичному ринку стосовно етики промоції лікарських засобів, потребує подальшого вдосконалення механізмів регулювання та саморегулювання. Громадська рада з контролю за дотриманням Правил належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров’я і є тим механізмом саморегулювання фармацевтичного ринку, який слід використовувати учасникам ринку для вирішення спірних питань.

    Насправді, починати завжди важко і я хотів би привітати команди компаній «Нікомед» та «Евер Нейро фарма» з цим результатом. Наполегливі зусилля менеджменту під час розгляду випадків порушення етики промоції, витримка та бажання конкурувати на ринку виключно етично, принесли реальні результати.

    Сподіваюся, що Громадська рада і в подальшому буде залишатися поважним професійним та незалежним органом, до якого зможуть звертатися учасники ринку.

    Пропонуємо до уваги читачів тексти вищезгаданих листів Громадської ради та МОЗ України.

    Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

    Джерело та повний текст : http://www.apteka.ua/article/81066
    Просмотров: 800 | Добавил: oormmpu | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: